Geen organisatie is gelijk. En dus is geen communicatievraagstuk hetzelfde. Wat voor jouw organisatie goed is, is dat per definitie niet voor een andere. We geloven nou eenmaal in het creëren van onderscheid.<br />
<br />
Een standaardmethode bestaat daar trouwens niet voor. Wel doorlopen we altijd een aantal fasen, al zal de tijd die we aan elke fase besteden per organisatie en per opdracht verschillend zijn:<br />
<br />
1. Opdracht formuleren <br />
2. Organisatie-identiteit in beeld brengen <br />
3. Markt verkennen / onderzoeken <br />
4. Positioneringstrategie bepalen <br />
5. Communicatieconcept ontwikkelen <br />
6. Ontwikkelen vormentaal (creatie) <br />
7. Uitvoeren en uitrollen<br />
<br />
Alle hiervoor benodigde disciplines zijn in eigen huis aanwezig: strategie, creatie (concept, art, copy en vormgeving) en account.<br />
<br />
Daarnaast werken we samen met vaste partners op het gebied van internetcommunicatie en - binnen ons specialisme arbeidsmarktcommunicatie – recruitment software. Twee weten en kunnen nu eenmaal meer dan één. Zo doen we waar we echt goed in zijn en bieden we tegelijkertijd vernieuwende oplossingen op het raakvlak van communicatie en technologie.
'Je klant kennen. Elkaar inspireren. Geen onzin verkopen. Dat werkt'